Image Alt

Kom langs en proef Zuid

Stichting Chinese School Arnhem presenteert woensdag 5 september op de initiatievenmarkt. Kom tussen 14.00 en 16.00 uur naar het Croydonplein (plein achter winkelcentrum Kronenburg) en zie wat Arnhem Zuid aan activiteiten allemaal te bieden heeft. Kinder- en jongerenwerk van Rijnstad zorgt voor vertier voor de kinderen en jongeren, er wordt door de organisatie gezorgd voor een hapje en een drankje en muzikale omlijsting.

Kom je ons helpen?

Lijkt het je leuk om deze middag ons te helpen Stichting Chinese School Arnhem te promoten? Neem dan contact op met mevrouw Lin. Uiteraard gewoon even langs komen mag ook.

Initiatievenmarkt Proef Zuid

woensdag 5 september 2018