Kennismaken met Stichting Chinese School Arnhem

di 14 jun, 13:23

ARNHEM – Zaterdag 25 juni viert de Stichting Chinese School Arnhem feest en bent u van harte uitgenodigd.

De school bestaat al meer dan 40 jaar. De leerlingen die Chinese taal en cultuur leren hebben veel voordeel ondervonden binnen hun carrière en/of opleidingen. De meeste leerlingen zijn afgestudeerd aan diverse universiteiten tot zelfs in China en andere landen.

De Stichting Chinese school wil u laten kennis maken met de mogelijkheden en laten zien dat het belangrijk is om de Chinese taal en cultuur te leren. Tijdens deze dag kunt u kennis maken met de school en zijn er diverse activiteiten.

De school staat onder leiding van mevrouw S. Lin die bevoegd docent is. Het docententeam bestaat uit een aantal vrijwilligers die zijn afgestudeerd aan de universiteit.

12.30-13.15 uur inloop belangstellenden.
Er zijn muziekuitvoering op de Guzheng snareninstrument; Chinese kaligrafie; Wortel snijkunst; Chinese thee ceremonie; Schminken; Zoektocht naar jouw Chinese sterrenbeeld en Tentoonstelling boeken en enkele voorwerpen aangaande de Chinese cultuur.
13.15-14.00 uur Optreden door leerlingen.

14.30 uur afsluiting.

Dankzij het sponsoren van Restaurant Asia Wijchen BV, Easternplaza en Oriëntal Store in Duiven is dit feest mogelijk gemaakt.

Meer informatie
Stichting Chinese School Arnhem, Metamorfosenallee 100 in Arnhem. Inlichtingen: mevrouw S. Lin, tel. 06 – 30033342.