Proefles voor kinderen

€15
Instructor:

Chinees leren bij Stichting Chinese School Arnhem

Onze website gelezen, maar toch nog twijfels? Dan is het mogelijk om je kind in te schrijven voor een eenmalige proefles. We gaan samen kijken welke groep het meest geschikt is voor je kind. Vervolgens maken we een definitieve afspraak.

Docenten

Docent Chinees

Directeur en docent Chinees

Docent Chinees

Aanmeldformulier Proefles voor kinderen

曾经学过中文,在家说中文,但不会认字或写字。(Heeft nooit Chinese les gehad. Spreekt van huis uit Chinees Mandarijn, maar kan niet lezen of schrijven.)

[select* niveau "0 - 50 "50 - 150 woorden" "150 - 300 woorden" "300 - 600 woorden" "600 - 1200 woorden" "1200 - 2500 woorden" "2500 - 5000 woorden"]

在此声明我已准确,真实地输入了详细信息。我承诺试课前支付15欧现金。(Hierbij verklaar ik de gegevens secuur en naar waarheid te hebben ingevuld en verplicht ik me 15 euro contant te betalen voor aanvang van de proefles.)

FAQs

Wie kan een proefles volgen?

Om een beter beeld te krijgen van onze school mogen kinderen in de reguliere klassen (groep MPK t/m groep M10) eenmalig een proefles bij ons komen volgen.

Wanneer kan ik mijn zoon/dochter een proefles laten volgen?

Een proefles volgen kan bij ons op afspraak het gehele schooljaar, met uitzondering van vakanties en vrije dagen. Bekijk onze jaarplanning voor actuele activiteiten en lesdagen.

Wat moet ik mijn kind meegeven naar de proefles?

Een potlood, gummetje, karakterpapier om op te schrijven en een gezonde snack en drinken voor in de pauze. Als je thuis geen karakterpapier hebt, dan is het mogelijk een schrijfschriftje bij ons te kopen voor 0,50 eurocent.

De proefles is goed bevallen. Hoe gaat het nu verder?

Fantastisch om te horen dat de proefles goed bevallen is. Via onze website onder tabblad aanmelden kan je je kind inschrijven voor betreffend schooljaar.

Ik hoef geen proefles, maar wil een graag een orientatiegesprek. Is dit mogelijk?

Uiteraard is het mogelijk een afspraak te maken met directeur mevr. Lin voor een oriëntatiegesprek. Omdat ze zelf op zaterdag aan twee groepen lesgeeft raden we aan een afspraak met haar te maken telefonisch of per mail.

Reviews

Onderstaand recensies van ouders leerlingen en oud-leerlingen van Stichting Chinese School Arnhem.

0 Rated 0 out of 0 Ratings
    5 stars 0