Chinees voor peuters & kleuters

Categories:

Chinees leren bij Stichting Chinese School Arnhem

Lestijd: zaterdag van 12.15 - 14.30 uur

Met een wekelijks ritme van spelletjes, muziekactiviteiten, voorleessessies en vrij spelen, maakt uw peuter kennis met de Chinese taal en schoolse leven. Stichting Chinese School Arnhem is vaak de eerste plek buiten de familie waar ze geconfronteerd worden met leeftijdsgenootjes met dezelfde Chinese achtergrond en/of interesse in China.

Aanmeldformulier Peuters en Kleuters (groep MPK)

学前班报名表

我的孩子可以自己上卫生间 - mijn kind is zindelijk

我在此声明,以上信息均属实,并且同意支付€395,-欧元的学费。- Hierbij verklaar ik de gegevens secuur en naar waarheid te hebben ingevuld en verplicht ik me tot betaling van €395,-

FAQs

Is mijn kind niet te jong?

Kinderen vanaf 4 jaar van harte welkom om spelenderwijs kennis te maken met de Chinese taal en cultuur dat bij de belevingswereld van 4 en 5 jarigen. Daarnaast is het een bijzondere kennismaking met onze school en wennen ze vast aan het schoolse leren in de vervolgjaren bij Stichting Chinese School Arnhem.

Werken jullie met een methode?

Voor de peuters en kleuters hebben we een eigen methode ontwikkeld dat aansluit bij de belevingswereld van 4 en 5 jarigen. Kom gerust een keer langs en ontdek zelf!

Hoe kan ik het beste contact opnemen met de docent buiten schooltijd?

Stichting Chinese School Arnhem maakt gebruik van een digitale leeromgeving waar kinderen inloggegevens van krijgen wanneer ze definitief bij ons zijn aangemeld. Hier kunnen ouders en kinderen gemakkelijk contact opnemen met desbetreffende docent. Tevens houden docenten hier ouders en leerlingen op de hoogte van activiteiten en schoolontwikkelingen.

Vakantie en feestdagen?

Vrije dagen en bijzondere activiteiten zijn allemaal terug te vinden in onze jaarplanner. Zie onze agenda.

Moet ik mijn kind eten en drinken meegeven?

Bij Stichting Chinese School Arnhem hebben de kinderen 15 minuten pauze. We raden aan kinderen een gezonde snack mee te geven en een flesje water.

Wanneer kan ik mijn kind aanmelden?

De eerste officiële lesdag van een schooljaar start bij ons altijd de eerste zaterdag van september en de laatste schooldag is de laatste zaterdag van juni. Het is ten alle tijde mogelijk om in te stromen.

Chinees leren bij Stichting Chinese School Arnhem

Samen spelen, samen delen, samen leren! Niet alleen maakt uw kind binnen de kortste keren heel veel nieuwe vriendjes en vriendinnetjes, het is ook een bijzondere kennismaking met onze school en een goede voorbereiding op de vervolg jaren aan Stichting Chinese School Arnhem. Met een wekelijks ritme van spelletjes, muziekactiviteiten, voorleessessies en vrij spelen, maakt uw peuter kennis met de Chinese taal en schoolse leven. Stichting Chinese School Arnhem is vaak de eerste plek buiten de familie waar zij geconfronteerd worden met leeftijdsgenootjes met dezelfde Chinese achtergrond en/of interesse in China.

SCSA Peuters en Kleuters

Groep MPK

50 woorden herkennen 20 zinnen lezen 3 verhalen

Reviews

Onderstaand recensies van ouders leerlingen en oud-leerlingen van Stichting Chinese School Arnhem.

0 Rated 0 out of 0 Ratings
    5 stars 0