Start februari 2019

Kan de belangrijkste punten begrijpen uit duidelijke standaardteksten over vertrouwde zaken die regelmatig voorkomen op het werk, op school en in de vrije tijd. Kan zich redden in de meeste situaties die kunnen optreden tijdens het reizen in gebieden waar de betreffende taal wordt gesproken. Kan een eenvoudige lopende tekst produceren over onderwerpen die vertrouwd of die van persoonlijk belang zijn. Kan een beschrijving geven van ervaringen en gebeurtenissen, dromen, verwachtingen en ambities en kan kort redenen en verklaringen geven voor meningen en plannen.

€435
Instructor:
Categories:

Chinees leren bij Stichting Chinese School Arnhem

Lestijd: zaterdag van 09.30 - 11.30 uur

De Chinese cultuur is overal ter wereld aanwezig. Het bestaat al meer dan 5000 jaar en wordt al generaties aaneengesloten doorgegeven. De Chinese taal is de meest gesproken taal ter wereld en de aantallen nemen toe, doordat ook niet Chinezen de taal machtig zijn. Ook in Nederland is er steeds meer belangstelling. Er gaan steeds meer mensen naar China om te reizen, werken of studeren. Om daar goed op voor te bereiden bieden we cursussen Chinees aan op verschillende niveaus voor iedereen vanaf 14 jaar. Je krijgt 1 keer per week 2 keer 60 minuten les. Door het 60 minuten rooster krijg je tijdens de les alle tijd en ruimte om vaardigheden te trainen aan de hand van verschillende opdrachten en kun je werken aan je leerdoelen.

Aanmelden Chinees voor gevorderden

Hierbij verklaar ik de gegevens secuur en naar waarheid te hebben ingevuld en ga ik akkoord met de algemene voorwaarden

Chinees leren bij Stichting Chinese School Arnhem

Start februari 2019

Reviews

Onderstaand recensies van ouders leerlingen en oud-leerlingen van Stichting Chinese School Arnhem.

0 Rated 0 out of 0 Ratings
5 stars 0