Basiscursus Chinees

Basiscursus Chinees 1

Na twee semesters

Kan vertrouwde dagelijkse uitdrukkingen en basiszinnen, gericht op concrete behoeften, begrijpen en gebruiken. Kan zichzelf aan anderen voorstellen en kan vragen stellen en beantwoorden over persoonlijke gegevens zoals waar hij/zij woont, mensen die hij/zij kent en dingen die hij/zij bezit. Kan op een simpele wijze reageren, aangenomen dat de andere persoon langzaam en duidelijk praat en bereid is om te helpen. Tevens ga je op voor HSK examen niveau 1.

Basiscursus Chinees 2

Na twee semesters

Kan zinnen en regelmatig voorkomende uitdrukkingen begrijpen die verband hebben met zaken van direct belang (bijvoorbeeld persoonsgegevens, familie, winkelen, plaatselijke geografie, werk). Kan communiceren in simpele en alledaagse taken die in eenvoudige bewoordingen aspecten van de eigen achtergrond, de onmiddellijke omgeving en kwesties op het gebied van diverse behoeften beschrijven. Tevens ga je op voor HSK niveau 2.

Basiscursus Chinees

€330
Instructor:
Categories:

Chinees leren bij Stichting Chinese School Arnhem

De Chinese cultuur is overal ter wereld aanwezig. Het bestaat al meer dan 5000 jaar en wordt al generaties aaneengesloten doorgegeven. De Chinese taal is de meest gesproken taal ter wereld en de aantallen nemen toe, doordat ook niet Chinezen de taal machtig zijn. Ook in Nederland is er steeds meer belangstelling. Er gaan steeds meer mensen naar China om te reizen, werken of studeren. Om daar goed op voor te bereiden bieden we cursussen Chinees aan op verschillende niveaus voor iedereen vanaf 14 jaar. De beginnerscursus Chinees bestaat uit 15 bijeenkomsten van 2 uur. Tijdens deze cursus leer je de beginselen van het Mandarijn Chinees, zowel gesproken als geschreven. Je doorloopt een aantal thema’s en leert de bijbehorende woorden en zinsstructuren. Kosten per semester bedraagt 330 euro, exclusief lesmateriaal.

De docenten

Directeur en docent Chinees

Aanmelden basiscursus Chinees

Voorkeur lestijd

Hierbij verklaar ik de gegevens secuur en naar waarheid te hebben ingevuld en ga ik akkoord met dealgemene voorwaarden

FAQs

Wanneer start de cursus?

De cursus start op woensdag 6 september, donderdag 7 september en vrijdag 8 september 2023 van 19.00 uur tot 21.00 uur.

Wat kan ik na deze basiscursus?

Na twee semester basiscursus Chinees 1 kan je vertrouwde dagelijkse uitdrukkingen en basiszinnen, gericht op concrete behoeften, begrijpen en gebruiken. Kan zichzelf aan anderen voorstellen en kan vragen stellen en beantwoorden over persoonlijke gegevens zoals waar hij/zij woont, mensen die hij/zij kent en dingen die hij/zij bezit. Kan op een simpele wijze reageren, aangenomen dat de andere persoon langzaam en duidelijk praat en bereid is om te helpen.

Wanneer moet ik betalen?

Met de aanmelding verplicht je je tot betaling van het volledige cursusgeld. Betaling dient te geschieden voor aanvang van de cursus.

Al of niet doorgaan van de cursus

Bij onvoldoende belangstelling gaat de cursus niet door en wordt het cursusgeld teruggestort. Daarom wordt u verzocht uw bank- of gironummer te vermelden.

Annulering en restitutie?

Annulering moet schriftelijke gebeuren en kan tot maximaal twee weken voor aanvang van de cursus. Bij annulering wordt €15,- administratiekosten in rekening gebracht. Vanaf twee weken voor aanvang van de cursus is annulering niet meer mogelijk en wordt er geen restitutie meer verleend. Verzuim van lessen geeft geen recht op gedeeltelijke of gehele terugbetaling van het cursusgeld.

Chinees leren bij Stichting Chinese School Arnhem

De Chinese cultuur is overal ter wereld aanwezig. Het bestaat al meer dan 5000 jaar en wordt al generaties aaneengesloten doorgegeven. De Chinese taal is de meest gesproken taal ter wereld en de aantallen nemen toe, doordat ook niet Chinezen de taal machtig zijn. Ook in Nederland is er steeds meer belangstelling. Er gaan steeds meer mensen naar China om te reizen, werken of studeren. Om daar goed op voor te bereiden bieden we cursussen Chinees aan op verschillende niveaus voor iedereen vanaf 14 jaar. De beginnerscursus Chinees bestaat uit 15 bijeenkomsten van 2 uur. Tijdens deze cursus leer je de beginselen van het Mandarijn Chinees, zowel gesproken als geschreven. Je doorloopt een aantal thema’s en leert de bijbehorende woorden en zinsstructuren. Kosten voor het eerste semester bedraagt 330 euro, exclusief lesmateriaal.

Basiscursus Chinees 1

Basiscursus Chinees 2

Reviews

Onderstaand recensies van ouders leerlingen en oud-leerlingen van Stichting Chinese School Arnhem.

0 Rated 0 out of 0 Ratings
    5 stars 0