Uitnodiging Chinees cultuurkamp – 荷兰中华文化大乐园秋令营报名通知

Ben je tussen de 10 en 20 jaar en wil je de Chinese cultuur ervaren in Nederland? In het Chinese Cultuurkamp 2016 van Stichting Chinees Onderwijs in Nederland leer je niet alleen de Chinese taal, maar doe je ook andere diverse activiteiten die te maken hebben met de Chinese cultuur, zoals traditionele kunsten, Chinese Gong Fu, volksdans en schilderen. Daarnaast ontmoet je ook nog een hoop nieuwe vrienden. Schrijf je daarom snel in en beleef een onvergetelijke herfstvakantie!
Voor wie: iedereen tussen de 10 en 20 jaar
Wanneer: herfstvakantie 2016 (24 – 27 oktober 2016)
Waar: Bosstraat 16, 3766 AG Soest (Hostel Stayokay)
Kosten: 180 euro, inclusief verblijf, maaltijden, leskosten en materiaalkosten)
Betaling op rekeningnummer: NL75 RABO 0387135308
T.n.v. Stg. Chinees onderwijs in Nederland
O.v.v. Chinees cultuurkamp B + naam deelnemer
Inschrijf deadline:  30 september 2016, vol = vol
Inschrijven doe je door hier het inschrijfformulier te downloaden en te sturen naar mevrouw Lin: linqianhuilqh@gmail.com.
LET OP: de inschrijving is pas definitief wanneer er betaald is! indien je de inschrijving wilt annuleren moet dat minimaal voor 15 september, het inschrijfgeld wordt dan volledig teruggestort. Na 15 september wordt het inschrijfgeld niet meer teruggestort. Eind september krijg je meer informatie over het kamp en het programma.

请查看中文版