Mededeling: HSK examens 2017

Alle deelnemers opgelet!

Stichting Chinese School Arnhem heeft wederom een bijzonder groot aantal HSK deelnemers in 2017. Om deze reden worden de examens ook dit jaar weer op het Lorentz Lyceum georganiseerd. Dit keer op zondag 11 juni.
HSK niveaus 2, 4 en 6 gaan om 09.30 van start. HSK niveaus 1, 3 en 5 starten om 13.30 uur. Zorg er voor dat je een half uur eerder aanwezig bent om je inschrijfpapieren (准考证) bij mevr. Lin op te halen. Vergeet deze dag ook niet een 2B potlood, een goede gum en je legitimatiebewijs mee te nemen. Een geldig legitimatiebewijs is je ID-kaart of paspoort. Zorg ervoor dat je jouw originele legitimatiebewijs meeneemt waar je je ook mee ingeschreven hebt. Met een kopie wordt toegang tot het examen geweigerd.
Deadline voor inschrijving: zaterdag 6 mei
Contact persoon: juf Huang
Lokaal: B11
Tijd: 9.00 – 09.30 uur en 11.45 – 12.15 uur
Benodigdheden voor inschrijving:

1. Paspoort of ID-kaart
  2. Recente pasfoto (alleen voor HSK niveau 4, 5 en 6 deelnemers)
  3. Inschrijfgeld contant meenemen

HSK niveau 1 €27
HSK niveau 2 €37
HSK niveau 3 €47
HSK niveau 4 €62
HSK niveau 5 €72
HSK niveau 6 €82

Inschrijven na zaterdag 6 mei 12.15 uur is niet mogelijk!
Zorg er dus voor dat je op tijd bent.