Maak in schooljaar 2016-2017 kans op een studiebeurs!

We leven met zijn allen in het mooie Nederland, maar onze wereld is zoveel groter dan het land waar we in wonen. We durven onze grenzen te verleggen en staan open voor nieuwe uitdagingen. Daarom leren we Chinees. Het aanbod van Chinees onderwijs in Nederland wordt steeds groter. Leerlingen zetten zich steeds meer in om de Chinese taal te leren en de cultuur te begrijpen en dat wordt aangemoedigd.
Volgend schooljaar mogen we een studiebeurs uitreiken aan één van de gemotiveerde en uitmuntende leerlingen van Stichting Chinese School Arnhem. Deze beurs geeft niet alleen motivatie om Chinees onderwijs in Nederland te blijven volgen, maar toont ook de waardering die we als docenten hebben voor hard werken, volledige inzet en uitstekende resultaten.
Natuurlijk moet er dan wel eerst gewerkt worden, want een studiebeurs is niet vanzelfsprekend. Er zijn een aantal eisen opgesteld waar de leerling aan dient te voldoen voordat de school de studiebeurs voor hem of haar kan aanvragen.
De eisen zijn:

• De leerling heeft minimaal vier jaar achtereenvolgend les gevolgd op Stichting Chinese School Arnhem
  • De leerling behoort meerdere schooljaren in de top drie van de klas
  • De leerling weet naar behoren een culturele performance neer te zetten
  • De leerling kan een opstel schrijven van 500 karakters
  • De leerling dient een aanbeveling van desbetreffende mentor te krijgen
  • Goedkeuring en aanbevelingsbrief van directeur mevr. Lin is een vereiste

Zien we je volgend schooljaar terug op SCSA? Dan profiteer jij misschien wel van deze uitgelegen kans!
Study harder (2)