Mevr. Lin de eerste bevoegde TPRS docent Chinees van Nederland

‘Nou, dit is Lin, hartstikke enthousiast en positief. Een aanpakker die het doet en er helemaal voor gaat’Iris Maas (TPRS Academy)

Mevr. Lin is nu naast eerste graads bevoegd ook de eerste officiële TPRS docent Chinees van Nederland. Het was hard werken naast haar fulltime baan, de studiereizen naar China en de bijkomende werkzaamheden van Stichting Chinese School Arnhem. Maar het is haar gelukt! In de zomervakantie heeft ze alles netjes afgerond. 26 november was het dan eindelijk zo ver dat ze het diploma in ontvangst mocht nemen. Dit succesmomentje willen we graag met jullie delen.

We zijn ontzettend trots op mevr. Lin voor het behalen van deze nieuwe mijlpaal en bedanken Iris en Kirstin van TPRS Academy voor de uitstekende begeleiding. Jullie zijn geweldig!