Ouderraad zet zich in

Het jaarlijkse liefdadigheidsevenement van de ouderraad vindt dit schooljaar plaats op zaterdag 24 juni 2017. Vanaf 11.00 uur start de uit-eigen-keuken-gemaakte hapjesverkoop. Wees er snel bij want op=op! De volledige opbrengst wordt door de ouderraad gedoneerd aan Stichting Chinese School Arnhem ter inzet van schoolreisjes, kostuums van optredens van leerlingen, kunstklassen, cadeaus voor de prijsuitreiking, software en hosting van website en nog meer activiteiten vanuit eigen initiatief.
Vergeet dus niet dat u met uw royale donatie de school sponsort. Bij elke €10,- krijgt u een lootje waarmee u ook nog eens kans maakt op fantastische prijzen! Daarnaast vinden er deze dag prachtige optredens plaats van o.a. leerlingen van het Lorentz Lyceum, ons eigen kinderkoor, MK- en M1 klas.

Like ons op Facebook om de voorbereidingen te volgen

Programma:
11.00 uur start hapjesverkoop
11.30 uur rapporten ophalen (B10 hal)
12.00 uur start programma
13.00 uur afsluiting
We nodigen alle leerlingen, ouders en belangstellenden uit om schooljaar 2017-2018 feestelijk met ons af te sluiten!
hapjesverkoop_1