Ouderraad zet zich in

Hallo vakantie! Nog heel even en we mogen schooljaar 2015-2016 feestelijk afsluiten met onze traditionele uitreiking.
Zaterdag 25 juni laten leerlingen zien wat ze afgelopen jaar geleerd hebben aan de hand van verschillende optredens, krijgen de beste leerlingen van dit schooljaar een mooie prijs en staat er voor twee leerlingen van de school een extra verassing te wachten. Daarnaast is er deze dag uiteraard gelegenheid om docenten, ouders en klasgenoten gedag te zeggen onder genot van lekkere Chinese hapjes.
Onze ouderraad gaat komende week fanatiek aan de slag met het maken van Chinese lekkernijen die je niet zomaar in de winkel kan kopen. Al jaren zet de ouderraad zich vol enthousiasme in voor Stichting Chinese School Arnhem en doneren ze de volledige opbrengst van de hapjesverkoop aan de school. Van deze opbrengsten zijn we in staat cadeaus te kopen voor de prijsuitreiking of buitenschoolse activiteiten te organiseren voor onze leerlingen. Dus ook dit jaar, vergeet niet een fooi achter te laten!
Iedereen is vanaf 11.00 uur van harte welkom, hopelijk zien we jullie de 25e.
Collage eindjaarfeest voorbereiding