Leerlingen van Stichting Chinese School Arnhem (SCSA) maken kans op studiebeurs!

We leven met zijn allen in het mooie Nederland, maar onze wereld is zoveel groter dan het land waar we in wonen. We durven onze grenzen te verleggen en staan open voor nieuwe uitdagingen. Daarom leren we Chinees. Het aanbod van Chinees onderwijs in Nederland wordt steeds groter. Leerlingen zetten zich steeds meer in om de Chinese taal te leren en de cultuur te begrijpen en dat wordt aangemoedigd.
Ook dit schooljaar (2017-2018) mogen we weer een studiebeurs uitreiken aan twee gemotiveerde en uitmuntende leerlingen van Stichting Chinese School Arnhem. Deze beurs geeft niet alleen motivatie om Chinees onderwijs in Nederland te blijven volgen, maar toont ook de waardering die we als docenten hebben voor doorzettingsvermogen, volledige inzet en uitstekende resultaten van leerlingen.
De leerling wordt geselecteerd a.d.h.v. onderstaande criteria:

• De leerling volgt minimaal vier schooljaren achtereenvolgend les op Stichting Chinese School Arnhem
  • De leerling behoort meerdere schooljaren in de top drie van de klas
  • De leerling weet naar behoren een culturele performance neer te zetten
  • De leerling kan een opstel schrijven van 500 karakters
  • De leerling dient een aanbeveling van desbetreffende mentor te krijgen
  • Goedkeuring en aanbevelingsbrief van directeur mevr. Lin is een vereiste

Ben jij dit jaar leerling die profiteert van deze uitgelegen kans? Dan neem jij hoogstwaarschijnlijk in oktober 2017 de studiebeurs in ontvangst.