Uitnodiging Zomerkamp WuZhou China

Om de Chinese taal te leren en de Chinese cultuur beter te leren begrijpen moedigen we leerlingen aan deel te nemen aan het zomerkamp van 2017 in WuZhou China.
Voor wie: iedereen tussen 14 en 18 jaar met basis Mandarijn + Engels en goede gezondheid
Wanneer: van 25 juli 2017 t/m 5 augustus 2017 (12 dagen)
Waar: GuangXi WuZhou (广西梧州)
Wat: zie activiteitenplan
Kosten: €150,- per persoon (exclusief vliegticket en visum)
Betaling op rekening: NL75 RABO 0387135308
T.n.v.: Stg. Chinees onderwijs in Nederland
O.v.v.: zomerkamp WuZhou + naam deelnemer

Belangrijk om te weten:

• Er is plaats voor maximaal 18 leerlingen van Chinese scholen uit Nederland. Dus wie eerst komt wie eerst maalt. VOL = VOL.
  • Vervoer, accommodatie, activiteiten e.d. staan vast op het programma. Hier kan niet van worden afgeweken.
  • Het kamp is uitsluitend bedoeld voor leerlingen. Ouders kunnen niet deelnemen.
  • Door je in te schrijven en bijgevoegde documenten te ondertekenen verplicht de leerling zich tot deelname en betaling. Vul onderstaande formulieren in en mail dit naar: shiying630@yahoo.com met s.lin@chinaba.nl in CC.

Formulieren en overeenkomsten:

2017年海外华裔青少年广西梧州夏令营报名表 – inschrijfformulier
2017广西梧州夏令营家长同意书 – overeenkomst
2017年广西梧州夏令营营员须知 – kampregels

Vragen? Neem dan contact op met shiying630@yahoo.com van Stichting Chinees Onderwijs Nederland.