Nieuwe uitdagingen voor juf Maylinthia 琼子老师

foto 2013 schoolreis

Foto: juf Maylinthia met leerlingen in Wunderland Kalkar, schoolreis 2013

Voor de zomervakantie hebben we juf Zhu mogen feliciteren met het behalen van een certificaat voor een didactische onderlegging en nu heb ik het genoegen om juf Maylinthia te feliciteren met haar twee nieuwe banen als vakdocent Chinees.
Vanaf september zal juf Maylinthia werkzaam zijn op basisschool DaVinci te Zevenaar, een basisschool voor hoogbegaafde leerlingen en zal ze les geven aan Atheneum en Gymnasium leerlingen van het Arentheem College Thomas a Kempis te Arnhem. Dus een zeer uiteenlopende doelgroep van 6 t/m 16 jaar. Namens heel team Stichting Chinese School Arnhem wensen we haar een voorspoedig schooljaar en veel plezier met de kinderen!
S.Lin, directeur Stichting Chinese School Arnhem