Samen talent ontwikkelen

Zing mee in het Chinees kinderkoor onder leiding van professioneel zangeres Zhong Jun Shen en leer op muzikale wijze jouw Chinese uitspraak verbeteren. Het koor repeteert 35 keer per schooljaar op zaterdagen van 11.30 – 12.15 uur. De repetities lopen gelijk aan de Chinese lessen van de school, zie onze jaarplanning voor 2016-2017. Elke repetitie bedraagt vijf euro. De 35 lessen (175 euro) worden ineens betaald. Interesse? Meld je voor 11 juni aan en ontvang 10 euro korting. Weet je niet zeker of het koor iets voor jou is? Bekijk onderstaande video en kom a.s. zaterdag 4 juni een keer meedoen!

Contact juf Shen: 06-44295798 – singgirlcat1586@aliyun.com – bekijk onze flyer